遙望★純真年代★我們·時時刻刻

遙望★純真年代★我們·時時刻刻

Tuesday, December 1, 2009

12月1日

12月1日。

进入12月。
我会想到遥远的国度里白雪纷飞。
我会想到时间又在向上一个身份作告别会。
我会想到这个假期就还剩下一个月的时间。
我会想到....
我已经毕业了。
明年一月。
我再也没法回到循中那宽敞的教室里待着。


我在寻找下一个降落点。
而这一定会用上一段时间。
期间,我不想错过任何一个留下回忆的方法。
打球,聚会,玩乐,打工,聊天等等.....
不要忘记找我。
朋友们。


薰 这个早晨有点感慨

7 comments:

Z.A.N.N.E.Y said...

不懂是谁没有找我才对 ==

阿咯
没得说“开学见了” ><

mon c u !!!

Anonymous said...

不要忘记我啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kahy3e

mijimiao said...

呼~~~~~~~
怎么空气有味道了?

RAiN Hiew said...

zanney~ ok la...sometimes i will forget something...tis time i got find u la..haha

kah yee~ of corse baby haha^^

miji~ what u tried to talk about? ya...i can smell something in the air...i always did it...i am a perceptual human u know haha...ok,if u don't understand it's ok...i just writing what i think about...haha^^

mijimiao said...

i NOE~
i CAN smell it also~
i just DUNO wat means of "perceptual"?
i CANT find in dictionary~
hahha^^

RAiN Hiew said...

感性的意思啦...haha

mijimiao said...

i GUESS right!hooho